Re: internet dla jednego kompa, a ja bym chcial dla wielu - jak to

Autor: Zbigniew Cofala (cofala_at_bdm.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 10:44:45 MET DST

Tomasz Sopylo wrote:

> W AsterCity takie akcje są zabronione przez regulamin -
> chcesz podłączyć dodatkowy komputer - płacisz
> (nie tyle co za całkowicie nowe podłączenie, ale jednak)
> można oczywiście próbować to ominąć, jednak nie jest
> to tak do końca niewykrywalne.

Jesli tak jest jest to IMHO chamstwo a nie wiem czy nie przypadkiem w
dodatku niezgodne z prawem. Placisz przeciez za lacze, a nie za to ile
do niego jest przylaczonych komputerow. To tak jakbys kupujac w sklepie
plyte CD z muzyka musial placic za nia wiecej jesli masz wiecej niz
jeden odtwarzacz CD.

--
                              -< all the best >-
cofala_at_bdm.com.pl