Re: Abit vs. Asus

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 10:08:47 MET DST

Kris <kris_at_hardware.com.pl> wrote in message
> Cześć,

> Masz prawo ... :-)
Wow dzięki

> ok. 80 zł droższy ... to fakt.

Ktoś kiedyś powiedział że na płytcie nie warto oszczędzać- a jeżeli już cie
stać na tyle to...
Pozatym abita i asusa mam za 570 - może ty masz ASUSa taniej?

> Nie. Nawkładaj do BX6 kart, walnij 4DIMM'y i puść P III 450MHz na 133MHz
> :-)))
Przepraszam my mówimy o be6 czy bx6?

> Nie. 6 PCI, 4 "działające bez bólu"
U mnie nic nie boli(mam wszystkie zajęte).
>DIMM'y,
Wow. tu mnie zakasowałeś :))))))
>Suspend-To-RAM,
jedyna przewaga - szczególnie podczas burzy. :)
>większa szybkość
Tu się mylisz - w samej prędości proca przewaga niemal nie zauważalna - ok.
0,5% dla abita
za to na twardzielach to asus przegrywa z abitem o parę długości - na dma66
dostajesz ok 30% kopa,

> Nie. A skąd Ci to przyszło do głowy?

Poczytaj sobie recenzje na www.bxboards.com
niektóre celki lecące na abicie przyzeimiały na asusie

> Nie. Mylisz z BE6 i BP6

Nie to ty się mylisz.(poza 2 pasami dm33 dostajesz dwa dla dma66 jako, że
oba kontrolery mają inne przerwanie możesz mieć do 8hd)

--
Pozdrowienia, Jop
e-mail:<rot_at_poczta.onet.pl>