Blokowanie się klawiatury - ?

Autor: Robert Smyła (r410_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 08:49:10 MET DST

Cześć!

Byłem wczoraj kumpla i graliśmy sobie w NFS4 na 'SplitScreen' we
dwóch. I ku naszemu zdenerwowaniu zaczęła blokować się klawiatura w
taki sposób, że na krótką chwilę nie reagowała na to co naciskamy. Np:
gdy ja 'zaciągnąłem' ręczny i skręcałem w prawo to samochów walił
prosto w mur :( - w tym samym czasie u kumpla też się zablokowało.

Graliśmy obaj na klawiaturze więc pomyślałem, że może biedaczka nie
wyrabia (szczególnie, że z obudowy dochodziły *czasami* piski z PC
Speaker'a), ale kumpel mówi, że wcześniej też już tak grał i nie było
tego problemu.

Dodam, że podobne doświadczenia miałem już przy NFS2 oraz Lotus Esprit
Turbo (na 386SX :) i tu też problem pojawiał się po pewnym czasie.

Jeśli znacie na to radę to poradźcie.
Pozdrawiam,
Robert