Re: HP710 czy Lexmark5700

Autor: Ranger (ranger_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 00:10:26 MET DST

> Przymierzam sie do kupna jednej z powyzszych drukarek. Lexmark jest o
> 100zl drozsza. Bylaby to drukarka domowa wykorzystywana zarowno do druku
> tekstu i fotografii. Poniewaz nie wiem jak sie one sprawuja w praktyce
> bylbym wdzieczny za wszelkie opinie.

Stary, 3maj się z daleka od Lexmarka, obchódź go wielkim łukiem bo to jedno
wielkie śmierdzące gówno, które potrafi wywołać w człowieq najgorsze
kataklizmy (ze śmiertelnym zejściem włącznie).
Miałem do czynienia z 3 jego drukarkami i nie sądze żeby jakikolwiek inny
model mógł być jakąś rewelacją.
HP też może nie jest idealny w 200% ale na pewno będziesz miał lepszą jakość
wydruqw i mniej zmartwień ( zapieprzania do serwisu), no... chyba że trafisz
na jakiś zje...ny egzemplarz, ale to już musisz być dzieckiem Ph.

--
                 Piotr Weremczuk