Poszukuje miejsca na serwerze ftp... na mp3

Autor: Michal Kosnik (michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 18:27:42 MET DST

Poszukuje osoby , ktora ZA DARMO udostepni mi ze 400 mb (lub kazda wieksza
ilosc - nawet jeseli poszczegolne plyty mialy by sie znajdowac)na serwerze
ftp.

Cel : absolutnie niekomercyjny - przechowywanie dyskografi zespolu
Closterkeller w formacie mp3 , jak material do mojej strony o tym zespole na
www.immt.pwr.wroc.pl/~michal/closter.htm - strona nie zawiera banerrow
reklamowych i jest absolutnie wolna od wszelkiego rodzaju internetowych form
zarabiania pieniedzy

Jezeli ktos mialby ochote sie poswiecic to prosze kontakt
michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl

Pozdrawiam

Michal Kosnik