Skopiowac Boot scector z plyty cd ?

Autor: Michal Kosnik (michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 18:32:32 MET DST

czy da sie skopiowac boot-sector z bootowalnej plyty cd - mam taka jedna
plyte botowalna i chyba jedyna mozliwoscia zachowania jej bootowalnosci jest
przegranie plyty na plyte... a ja chcialbym cos tam jeszcze dograc bo jest
miejsce - jak sobie z tym radzicie ? jest jakis program w ktorym mozna
dokladac i uzowac pliki bezposrednio z image ?

Michal