Re: Savage - WAZNE !!!

Autor: AdamI (1konto_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 15:55:08 MET DST

Robert Wisniewski napisał(a) w wiadomości:
<37DE25E7.F5E5774C_at_poczta.onet.pl>...
>Co ma do tego S3 poza tym, ze robi chip-sety?

Bardzo duzo, sterowniki wypuszczane przez producentow kart
sa robione na bazie sterownikow referencyjnych wypuszczanych
przez producenta chipu ( w przypadku lepszych producentow
kart).
Najlepszym przykladem moze tu byc historia Rivy TNT i
optymalizacji driverow do 3DNOW. Zaden z renomowanych
producentow kart jakos nie zdolal wypuscic takich
sterowniko. Sprawe zaltwila dopiero NVIDIA wypuszczajac
odpowiednie sterowniki.
 Natomiast producenci tanszych kart w ogole nie zawracaja
sobie glowy takimi drobiazgami i jako sterowniki do swoich
produktow dostarczja oryginalne sterowniki od producenta
chipu.

>Jesli masz np. Fiata i rabie ci sie silnik, to do kogo z
tym lecisz? Do
>producenta silnika czy do producenta samocodu?

Niestety ale ten przyklad zupelnie tu nie pasuje.

>Trzeba pisac, ale do producentow kart.

Na pewno pisanie do nich tez nie zaszkodzi, ale moim zdaniem
lepiej molestowac S3.

>Ja mam savage'a z Creativ Labs i nie narzekam ....

Ale zawsze moze byc lepiej :).

>Robert W

Adam