Re: Szukam dobrej nagrywarki SCSI

Autor: Pawel (polm_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 15:43:27 MET DST

>Czy moze ktos mi polecic jakas nagrywarke SCSI.
>Tylko nie Yamaha - juz mi dwie padly (nie koncza sesji), a wcale duzo nie

Polecam nagrywarki firmy TEAC np R55S (4x) niestety nie ma CD-RW ale warta
swojej ceny widzialem inne nagrywarki (Philipsy, BTC itd ) i byly znacznie
bardziej awaryjne. Znam osobe ktora ma Teaca ponad rok (odkad sie pojawily)
i przy znacznie wiekszym obciazeniu niz wspominales nie ma do dziasiaj
problemu.