Re: Modemy Zoltrixa - FM-VSP56i3 i problem

Autor: AdamC (adamc_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 14:16:40 MET DST

Przemysław Ryk napisał(a) w wiadomości: <37dda726_at_news.vogel.pl>...
:Włączam Dial-Up i próbuję się połączyć. Pojawia mi się okienko "Łączenie
z".
:Słyszę trzask modemu, ale wybierania już nie. Gdy zostawię go tak na
dłuższą
:chwilę, to po chwili wisi Dial-Up i licznik połączeń (używam programiku
:Finiware Intercent '99 wersja 3.20). Jednak gdy puknę w "Anuluj" modem
:przestaje "wybierać numer" i po kilku sekundach mogę spróbować ponownie.
:Interesuje mnie, co trzeba zrobić, aby ten problem zniknął, gdyż do szału
:mnie już doprowadza nasłuchiwanie, czy modem rozpoczął wybieranie numeru.
:po pierwsze. A po drugie - czym jest to spowodowane?
:

Modemy Zoltrixa wymagają uziemienia komputera. Bez kołka uziemiającego może
nie działać.

AdamC