Re: Kupie monitor

Autor: Guhru (guhru_at_bbs.chip.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 11:43:11 MET DST

Parę miesięcy temu kupiłem Samsung Syncmaster 510b za niecały 1000zł. Jeśli
szukasz naprawdę dobrej piętnastki do 1000 zł to to jest odpowiedni
monitor - jako jeden z niewielu spełnia TCO '99, obraz jest bardzo ostry i
stabilny, ewentualne zniekształcenia reguluje się przez bogate OSD. Ja
jestem z niego bardzo zadowolony, mimo że w podobnej cenie można dostać
tanie 17''. Pozdrawiam!

Michał Joachimczak
guhru_at_bbs.chip.pl