Nie można ustanowić połączenia?!

Autor: Darecki (mialgosi_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 05:58:00 MET DST

Cześć! Czy ktoś może wie, co jest przyczyną tego durnego komunikatu już przy
trzecim wybieraniu (a właściwie to komp nawet nie zaczyna wybierać tylko
załącza modem, chwilę słucha ciągłego sygnału i rozłącza, wypluwając te
brednie), jeżeli dwa razy linia była zajęta (te dwa razy można jeszcze zdać
się na automat do powtarzania)? Po kilkakrotnym klepnięciu Enter znowu
wybiera, ale nic nie daje ustawienie np. 3 724 prób wybierania, bo i tak
trzeba siedzieć i co chwilę klepać w to "Enter", bo po tym kretyńskim
komunikacie już nie wybiera automatycznie. A ostatnio zauważyłem szturm
Internautów zarówno na Tepsę, jak i na Multinet, bo nigdzie nie można się
dodzwonić (próbowałem od 22:00, a teraz jest 1:49). Please, HEEEEELP!!!!!
Darecki