Co jest z grupami alt.? Możliwe NTG!

Autor: PCys (komin_at_boruta.demo.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 02:54:58 MET DST

Panowie czy ktoś na dobre usunął grupy alt.* z tpnet.pl? I połowę innych?
Pytanie rzeczowe, 1. macie takie samo zjawisko? 2. jeśli tak to co można z
tym zrobić?
Byłem właśnie na linii w poniedziałek o 21.35 kiedy szlag trafił połowę
grup. Używam OE 5 z synchronizacją newsów z serwerem, dlatego w sekundę
grupy zniknęły mi z HDD... w całości! Oż k... mać!
Nie patrzcie tak na mnie subskrybowałem tam parę grup hakerskich. To były
naprawdę cenne materiały, nigdzie się tyle nie można dowiedzieć o dziurach w
progsach Mc$oftu albo bezpieczeństwie w sieci. I nie ma!
Może będziemy mogli tylko chwalić Mc$oft? (Zniknęła grupa Forte Agenta...)
Albo szukać swoich grup w Deja News?
Ja rozumiem jeszcze grupy alt.*, ktoś nie w temacie mógł je bezmyślnie
wykasować po wszystkich aferach z Rzepą i Mr. Płókarzem, ale komu
przeszkadzała rec.climbing? Albo rec. humor?!!!
Próbowałem jeszcze parę razy w nocy, dalej to samo.
Całkiem możliwe że ten post to NTG, ale lista moich grup bardzo się
skróciła, wychodzi na to że pl.comp.pecet jest jeszcze najbliższa tematu.
Nie wiem czy dotrwamy do jutra, BTW ktoś skasował też comp. general!!!
Pozdrawiam,
Piotrek
komin_at_boruta.demo.pl