Re: Odp: Potrzebna pomoc przy upgradzie procka P100 w starym pececie...

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 02:52:06 MET DST

"Michał Młynarczyk" <michal_at_gorilla.com.pl> wykrztusil:

> Ani słowa o MMX

1. Przeczytaj cały list, na który odpowiedziałem: Pszemolowi
zależało na MMX i na tym się koncentrowałem.

Zresztą, nie trudź się. Wkleję Ci kawałek tamtej wiadomości:

====
>Powiedzcie mi teraz proszę, czy w ogóle jest szansa na działanie
>mojej płyty z prockiem Pentium 166 MMX

Oczywiscie. Sek tylko w tym, czy BIOS poprawnie rozpozna
procesor. Najlepiej pozycz od kogos na chwile lub dwie przed zakupem.

> (lub przynajmniej 133MMX)

Zdecydowanie nie. 133 byly tylko mobilne.
===

Rzecz jasna Pszemol spytał się o 133 z technologią MMX
(bo taka jest właściwa nazwa procesora), a ja mu ni z gruchy,
ni z pietruchy walnąłem, że 133 ZWYKŁE były tylko mobilne,
tak? Ech, szkoda słów...

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)