Odp: Cel366@495 + Viper550 - TEST

Autor: A-Brahms (multinet_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 02:14:11 MET DST


--
Użytkownik Jarosław Kamper <jarekkam_at_alpha.net.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:RNcD3.10130$M3.133497_at_news.tpnet.pl...
> Otóż przeprowadziłem test grafiki dwoma różnymi
programami testującymi
> (Final Reality i 3D Mark99 Max), przy dwóch różnych
częstotliwościach procka
> (5,5x66=366 i 5,5x90=495) i na dwóch różnych
sterownikach (Viper V550 v.
> 4.10.01.0239 (bios v. 1,93) i Detonator 2.17).
> Sprzęt: Celeron 366PPGA, 128MB, Viper 550 AGP 16MB,
Abit BH6
> Wyniki:
> 3D Mark99 Max:
> 3D  2886 (viper, 366), 2667 (detonator, 366), 3655
(viper, 495), 3437
> (detonator, 495) - brak bump mapping
> CPU  3384 (viper, 366), 3368 (detonator, 366), 4617
(viper, 495), 4590
> (detonator, 495)
[ciach]
> > Przy konfigu celek 366PPGA + 128 MB + Viper550 AGP
+ Gigabyte GA-6BXC
> > z DirectX 6.01 po zainstalowaniu detonatora 2.17
zdetonowal sie moj system :-)),
> > ale nim to zrobil przetestowalem go na 3D Mark99
Max i...wyniki tez byly niezadowalajace
> > (3D Mark - 2909, 3D CPU - 3330). Natomiast z
oryginalnymi driverami nVidii,
> > wersja 4.11.01.0203 mam 3D Mark - 3011 i 3D CPU -
3455. Mysle ze detonatory
> > sa cos niedorobione w stosunku do oryginalnych
sterownikow
--
************************
A-Brahms
multinet_at_kki.net.pl
************************


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:59:38 MET DST