Autor: A-Brahms (multinet_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 02:14:11 MET DST
-- Użytkownik Jarosław Kamper <jarekkam_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:RNcD3.10130$M3.133497_at_news.tpnet.pl... > Otóż przeprowadziłem test grafiki dwoma różnymi programami testującymi > (Final Reality i 3D Mark99 Max), przy dwóch różnych częstotliwościach procka > (5,5x66=366 i 5,5x90=495) i na dwóch różnych sterownikach (Viper V550 v. > 4.10.01.0239 (bios v. 1,93) i Detonator 2.17). > Sprzęt: Celeron 366PPGA, 128MB, Viper 550 AGP 16MB, Abit BH6 > Wyniki: > 3D Mark99 Max: > 3D 2886 (viper, 366), 2667 (detonator, 366), 3655 (viper, 495), 3437 > (detonator, 495) - brak bump mapping > CPU 3384 (viper, 366), 3368 (detonator, 366), 4617 (viper, 495), 4590 > (detonator, 495) [ciach] > > Przy konfigu celek 366PPGA + 128 MB + Viper550 AGP + Gigabyte GA-6BXC > > z DirectX 6.01 po zainstalowaniu detonatora 2.17 zdetonowal sie moj system :-)), > > ale nim to zrobil przetestowalem go na 3D Mark99 Max i...wyniki tez byly niezadowalajace > > (3D Mark - 2909, 3D CPU - 3330). Natomiast z oryginalnymi driverami nVidii, > > wersja 4.11.01.0203 mam 3D Mark - 3011 i 3D CPU - 3455. Mysle ze detonatory > > sa cos niedorobione w stosunku do oryginalnych sterownikow -- ************************ A-Brahms multinet_at_kki.net.pl ************************
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:59:38 MET DST