Cel366@495 + Viper550 - TEST

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 22:05:05 MET DST


Otóż przeprowadziłem test grafiki dwoma różnymi programami testującymi
(Final Reality i 3D Mark99 Max), przy dwóch różnych częstotliwościach procka
(5,5x66=366 i 5,5x90=495) i na dwóch różnych sterownikach (Viper V550 v.
4.10.01.0239 (bios v. 1,93) i Detonator 2.17).
Sprzęt: Celeron 366PPGA, 128MB, Viper 550 AGP 16MB, Abit BH6
Wyniki:
3D Mark99 Max:
   3D 2886 (viper, 366), 2667 (detonator, 366), 3655 (viper, 495), 3437
(detonator, 495) - brak bump mapping
CPU 3384 (viper, 366), 3368 (detonator, 366), 4617 (viper, 495), 4590
(detonator, 495)
Final Reality:
2D image 3,15 (viper, 366), 3,22 (detonator, 366), 4,51 (viper, 495),
4,47 (detonator, 495)
3D 4,02 (viper, 366), 3,90 (detonator, 366), 4,35 (viper,
495), 4,42 (detonator, 495)
Bus Transfer 2,18 (viper, 366), 3,11! (detonator, 366), 2,89 (viper, 495),
3,54! (detonator, 495)
AGP 39,74 (viper, 366), 39,61 (detonator, 366), 54,22 (viper,
495), 39,19! (detonator, 495)
Overall 3,49 (viper, 366), 3,58 (detonator, 366), 4,18 (viper,
495), 4,21 (detonator, 495)

Zechciałby ktoś przeanalizować te dane i poradzić co zmienić, aby było
lepiej i skąd tak wysoki bus transfer na detonatorach i tak niska prędkość
AGP po podkręceniu?! Wg mnie w oparciu o testy wynika, że załączone stare
(chyba) drivery do Vipera są lepsze od nowych (nie najnowszych) detonatorów!
____________________________________
                        Jarosław Kamper
jarekkam_at_alpha.net.pl & jarekkam_at_kki.net.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:59:33 MET DST