Re: Matrox G400 - problemy

Autor: PaPi (papi_at_zaspa.tukan.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 00:22:36 MET DST

> Dokładnie o tym napisałem. Powtórzę : IMHO problem driverów. Raz ustala
się
> tryb pracy i ... kich'a aż do przeinstalowania driverów na opcjach default
> ... Jak pisałem opis testu to zrzuciłem to na karb Beta driverów ale jak
> widzę nic się nie zmieniło ... Może programiści nie przewidzieli, że ktoś
> chce zmieniać tryb'y w czasie użytkowania :-)))
>
> No, dobra. To żart. Mogę jedynie potwierdzić, że u mnie zachowywało się
tak
> samo. Może ktoś jednak znalazł bardziej eleganckie rozwiązanie niż
> [...]

Chyba nie drivery tylko system (poprzednio W98PL). Zainstalowałem W98SE
angielski - i wszystko działa tak jak w instrukcji od karty.
Na marginesie karta jest naprawdę super. Po moich niedawnych bardzo
przykrych doświadczeniach z Asusem 3800TVR jestem bardzo mile zaskoczony
G400.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc

PaPi