Re: Matrox G400 - problemy

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 14:20:54 MET DST

Cześć,

> Nic nie pomaga. Opiszę po kolei co się dzieje.

> Po zainstalowaniu driverów - np.5.25 daje się zdefiniować skróty
klawiszowe

<ciach>

> monitor z właściowości ekranu i mogę używać DH-zoom do czasu oczywiście
jak
> nie spróbuję przełączyć na multi-display.

Dokładnie o tym napisałem. Powtórzę : IMHO problem driverów. Raz ustala się
tryb pracy i ... kich'a aż do przeinstalowania driverów na opcjach default
... Jak pisałem opis testu to zrzuciłem to na karb Beta driverów ale jak
widzę nic się nie zmieniło ... Może programiści nie przewidzieli, że ktoś
chce zmieniać tryb'y w czasie użytkowania :-)))

No, dobra. To żart. Mogę jedynie potwierdzić, że u mnie zachowywało się tak
samo. Może ktoś jednak znalazł bardziej eleganckie rozwiązanie niż
reinstalka driverów ... ???

> PaPi

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."