Re: DVD Hitachi jak sprawdzic predkosc.

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_priv.itl.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 23:08:34 MET DST

On Mon, 13 Sep 1999 20:05:04 GMT, "Jarosław Kamper"
<jarekkam_at_alpha.net.pl> wrote:

>U?ytkownik Grzegorz Sawicki <gsawicki_at_priv.itl.pl> w wiadomooci do grup
>dyskusyjnych napisa?:n8PaN0dEAhuWhZz68dn0nMFkHSmY_at_4ax.com...
>
>Dolaczam sie do prosby, gdyz mam taki sam problem :(((

Na razie odpalilem taki programik cdspeed w wersji 0.76 czy jakos tak
i wyszlo mi, ze pod koniec plyty osiaga 24x, ale u kumpla na LG 40x
ten sam program pokazal, ze przy 1/4 plyty juz ma 24x i tak juz do
konca wiec moze po prostu ten program wiecej nie pokazuje. Znowu jakis
program, ktory po prostu odczytuje plik/pliki i pokazuje transfer przy
odczycie jednego duzego 650MB pliku pokazal transfer sredni troche
ponad 2.5MB.
Nie mam pojecia jak dokladniej sprawdzic jaki to cd/dvd.

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: