Re: ratunek dla dysku ze zwalona sciezka 0

Autor: kkoniec_at_mks.com.pl
Data: Mon 13 Sep 1999 - 16:01:07 MET DST

Guhru <guhru_at_bbs.chip.pl> wrote:
> Spróbuj zalozyc kilkumegowa partycje Unformatted Space przy pomocy Partition
> Magic, a nastepnie ja ukryj. Mój dysk udalo sie odratowac wlasnie w ten
> sposób. Pozdrawiam!

bardzo dziwne, bo to oznacza ze sektor 1 jednak nie jest uszkodzony
i ten sposob wowczas moze pomoc

ale co doradzisz w przypadku uszkodzenia rozniez sektora 1 ?

wydaje sie, ze mozna by w samych zrodlach linux'a
zrobic nowe fizyczne uzadzenie tak by tablicy partycji linux
szukal np. na sciezce 1 (lub 2, lub ...)

czy ktos spotkal sie z takim rozwiazaniem ?

pozdrawiam

--
Kamil Konieczny  kkoniec_at_mks.com.pl  http://www.mks.com.pl