Joy z force feed back dla leworęcznych

Autor: Krzysztof Pacewicz (biometr_at_agro.ar.szczecin.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 13:13:53 MET DST

Poszukuję jak w temacie. Niestety obie znane mi formy tj. Microsoft i
Logitech produkują wersje z rączką wyprofilowaną dla praworęcznych. Choć
oczywiście jest mało prawdopodobne by były wersje wyprofilowane dla
leworęcznych to może jednak ktoś coś wie na temat joyów bez profilowanej
rączki które można bez problemu używać i lewą i prawą jak kto woli.

p.s. Jak ktoś jest praworączny i myśli, że wyprofilowanie joya to nie
problem to niech chwilę próbuje pograć lewą ręką (nawet na takim zwykłym
joyu nie profilowanym) i zrozumie o co mi chodzi.

--
Krzysztof Pacewicz
biometr_at_agro.ar.szczecin.pl