Re: Konserwacja drukarki

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 01:56:40 MET DST

Cześć,

Piotr Owczarek <owczarek_at_enter.net.pl> wrote in article
<a0UC3.6650$M3.80428_at_news.tpnet.pl>...
> Ostatnio mam problem z drukarką (HP 690 C). Otóż podczas drukowania
> strasznie ona skrzypi, a ostatnio nawet syczy. Zauważyłem, że na rurce po
> której "jeżdżą" pojemniki z tuszem nie ma już smaru (czy czegoś w tym
> rodzaju), który był na początku użytkowania. Czy mam drukarkę jakoś
> naoliwić? Dodam jeszcze, że od momentu kupna (grudzień 98') wydrukowano
już
> na niej ok. 2500 stron.

Weź zwitek papieru toaletowego i nasącz go rozpuszczalnikiem (benzyną),
przetrzyj tym porządnie prowadnicę (tę rurkę). Potem daj małą kropelkę oliwy
od maszyny na prowadnicę i wydrukować stronę testową. Powinno przestać
skrzypieć.

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)