Konserwacja drukarki

Autor: Piotr Owczarek (owczarek_at_enter.net.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 22:26:46 MET DST

Ostatnio mam problem z drukarką (HP 690 C). Otóż podczas drukowania
strasznie ona skrzypi, a ostatnio nawet syczy. Zauważyłem, że na rurce po
której "jeżdżą" pojemniki z tuszem nie ma już smaru (czy czegoś w tym
rodzaju), który był na początku użytkowania. Czy mam drukarkę jakoś
naoliwić? Dodam jeszcze, że od momentu kupna (grudzień 98') wydrukowano już
na niej ok. 2500 stron.

Piotr Owczarek