Re: pytanie o pamięć CACHE

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 23:21:35 MET DST

> Technologia UMOZLIWIA ich produkcje, bo Xeony to troszke inaczej
Czy ja mówiłem że uniemożliwia?
No właśnie - tylko że nie jest możliwa na masową skale - stąd cena - gdyż
duża jast chłonność a mało sprzętu na rynku(jak aktualnie pamięci)
> zapakowane P2 (jadro Deschutes). Koszty nie sa takie niebotyczne,
> a tylko intel strasznie winduje ceny. Wydajnosc tez jest
> dosc przecietna (scisle zalezna od aplikacji), w wiekszosci
> przypadkow niewiele wyzsza lub taka sama, jak Celerona/P2
> z identycznym zegarem.
Miałeś przyjemnośc na nim pracować?
bo ja tak na Xenon(p2) 450 o/c 500,512kb full speed jednostkę seti liczył w
4,5h!!!!
w operacjach aplikacyjnych kop to ok. 15%

--
Pozdrowienia, Jop
e-mail:,rot_at_poczta.onet.pl>