Odp: Request 56kflex

Autor: Michał Młynarczyk (michal_at_gorilla.com.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 17:54:11 MET DST

> Zmienilem ostatnio starego wysłużonego Zoltrixa na nowy modem Request
> 56flex. Niby wszytsko jest dobrze modem laczy sie prawie zawsze z predkoscia
> ponad 50000bps. Jednak wydaje mi sie, ze czasem wystepuje cos w rodzaju
> lagow....np: przez minute nic nie odbiera i polaczenie jest martwe, pozniej
> znow rusza "z kopyta". Moze mi sie tak tylko wydaje, ale na Zoltrix'ie nie
> mialem czegos takiego.
> Lacze sie prawie zawsze po godz 02.00

Przestoje. Miałem coś takiego w spiritusie.
Pocoś zmieniał jak miałeś dobrze???
Tera leć na giełdę i wymieniaj na roboticsa / zoltrixa (ISA, albo zewnętrzny!!!)
56.

> Pozatym modem kozysta z mocy procesora - minimum p150, to zle?? i instaluje
> sie jako soft 56kflex.....rozumiem ze to modem softwerowy w jakiejs tam
> czesci...pytanie czy to zle???...

Jak dla mnie to bardzo źle - nie mógłbym słuchać empetrójek podczas prób dod
zwonienia się do TPSA.

> Moze ktos mial/testowal taki modem lub podobny i moze cos na ten temat
> powiedziec?? bylbym bardzo wdzieczny

Testowałem Zoltrixa spiritusa (soft) i byłem zeń bardzo nie zadowolony.
Najlepszy dowód, że zmieniłem na Roboticsa 33.6 (!!).

--
={ Michał Młynarczyk }={ michal_at_gorilla.com.pl }=
={ http://gorilla.com.pl }={ katalog stron WWW - dodaj swoją! }=