Request 56kflex

Autor: Othbaal (othbaal_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 13:36:52 MET DST

Witam

Zmienilem ostatnio starego wysłużonego Zoltrixa na nowy modem Request
56flex. Niby wszytsko jest dobrze modem laczy sie prawie zawsze z predkoscia
ponad 50000bps. Jednak wydaje mi sie, ze czasem wystepuje cos w rodzaju
lagow....np: przez minute nic nie odbiera i polaczenie jest martwe, pozniej
znow rusza "z kopyta". Moze mi sie tak tylko wydaje, ale na Zoltrix'ie nie
mialem czegos takiego.
Lacze sie prawie zawsze po godz 02.00

Pozatym modem kozysta z mocy procesora - minimum p150, to zle?? i instaluje
sie jako soft 56kflex.....rozumiem ze to modem softwerowy w jakiejs tam
czesci...pytanie czy to zle???...I jeszcze mam jedna prosbe, chce wykupic
callback, czy na tym modemie wogole da sie kozystac z multinetu???

Moze ktos mial/testowal taki modem lub podobny i moze cos na ten temat
powiedziec?? bylbym bardzo wdzieczny

pozdrawiam, Othbaal
[ othbaal_at_box43.gnet.pl ]