Re: yamaha 724 i dos

Autor: Pawel Malachowski (pawmal_at_lagoon.FreeBSD.lublin.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 12:40:58 MET DST

On Wed, 8 Sep 1999 czolgu_at_friko6.onet.pl wrote:
[...]
> U mnie funkcje tego setup'a spelnia programik setupds - i nie mam w
> nim mozliwo?ci ustawienia kanalu 8-bit. Opcja ta jest ciagle
> zaznaczona jako niedostepna:(

 za o u mnie ustawia sie tylko te 8bit - max. DMA nr 3 (default 1)

> no dobrze - a jaka masz p=B3yte?(tzn na jakim chipsecie). W readme do
> karty czytalem, ze na intel TX dziala pod dosem bez sblink - poprzez
> jakas emulacje, czy cos takiego

 hm, looknalem na CD. tam mam napisane, ze pod golym dosem to to emuluje
 SB jak jest D-DMA albo PC/PCI (SB-link). moja plyta nie ma sb-link (coz,=
=20
 to byla przede wszystkim _tania_ plyta -> chipset VIA Apollo Pro+) i
 kupujac ja mialem ta swiadomosc. tak sobie mysle, ze chyba skoluje skads
 zwyklego SB i zepne te dwie karty razem - SB niech robi FM, a Yamaha -
 midi :)

[...]
> i to jest chyba rzeczywiscie przyczyna zwisu..ale musi cos byc na
> sieci - jakis programik, patch, cos co rozwiazuje problem drugiego
> kana=B3u DMA pod winda...

 trzeba poszukac - ja na razie nie mam na to czasu, bo nieczesto mam
 dostep do sieci, a i to glownie przez terminal.
=20
> to tak jak ja - ale duke jest gra ktora dobrze chodzi na kompie
> siostry(jedynie p100) - a glupio si=EA gra, jak sie nie slyszy ,ze
> siostrzyczka w=B3asnie nawala do mnie z RPG:)

 ha ha :->>>>

[...]
> moja tez ma ten bzdet...i opcje 3d wide po wlaczeniu ktorej zamiast
> wide s=B3ysze kiepskie podbicie basow - a moze ju=BF ogluchlem?:)

 hm, u mnie brzmi zazwyczaj lepiej - np. w jakiejs gierce wyscigi
 samochodowe po wlaczeniu 3d fajnie slychac odglosy np. jak kogos
 wyprzedzam, jak ktos mnie zajezdza od tylu to slysze z ktorej strony
 co mi sie bardzo podoba bo nie musze zmieniac kamery :P)

> czolgu_at_friko6.onet.pl

PM