Re: Salceson 366 taktowanie

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 14:47:51 MET DST

Jarosław Burkacki napisał(a) w wiadomości:
<7rakdg$5md$1_at_korweta.task.gda.pl>...

>względu na ryzyko ( dyski, AGP ). Przy 100 MHz chodzi ok 60s i zwis.
>Powinienem więc, jak rozumiem, zadbać o lepsze chłodzenie i ew. podwyższyć
>napięcie maluj?c zł?cze lakierem pazurkowym. Pytanie brzmi czy warto wydać
>ok 30-50 pln na radiator bo może jednak to g.. nie będzie działać
stabilnie!

Sam musisz sobie odpowiedzieć. Zastanów się przy okazji, czy nie opłaciłoby
się czasem kupienie przejściówki, na której są zworki do regulacji napięcia
DOBREJ przejściówki.

>Słyszałem też o takich cudach : je?li proc nie działa stabilnie przy
jakiej?
>częstotliwo?ci to pomaga stopniowe do niej dochodzenie np
>3miesi?ce 75Mhz
>3miesi?ce 83...
>i w końcu proc pójdzie na 100
I jesteśmy przy 150, wyprzedzając tym samym intela!

>Prawda to czy herezje?!
Herezje? Bzdury raczej.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)