Re: Problem z zaschnietym nabojem

Autor: Zbigniew Wasiak (abc_zbywas_at_bigfoot.com)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 14:31:19 MET DST

Dnia Thu, 09 Sep 1999 09:37:34 GMT, Nazir wklepal(a) taki text:

>Jaka drukarka????? Bo to niby naboj 1200dpi wiec moze miec mniejsze
>dysze. Woda letnia, ciepla, kranowa????? Jak dlugo potem pracowal.

HP 600, opcja kolor, nie wiem ile dpi, woda z czajnika, ciepla (ale i
tak wystygla) Pracuje już miesiac, tuszu nie wyplynelo wiele, zolty
kolor jest jakby ciemniejszy.
Zaluje ze kiedys jeden taki zaschniety, pelny pojemnik puscilem w
kubel

>Czy nie zardzewial???? :)))

 :-))))) nie to jakis kolorowy metal

>Dalem sobie wczoraj spokoj, ale jezeli jakis sposob bedzie skuteczny to
>byloby fantastycznie....

Ja postawilem go na spodku z woda i co kilka godzin sprawdzalem.
najpierw puscily pojedyncze dysze, pozniej wiecej i po ok 8 godzinach
plul jak nowy. Nie myslalem ze sie uda, zwlaszcza ze ktos wczesniej
pisal ze tusz krystalizuje sie pod wplywem spiryrusu, a ja traktowalem
glowice roznymi specyfikami, no moze z wyjatkiem wrzatku (balem sie ze
cos odleci ;-)).

--
pozdrawiam
Zbyszek                  ICQ # 38233060