Re: Problem z zaschnietym nabojem

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 11:37:34 MET DST

Zbigniew Wasiak wrote:

> Dnia Wed, 08 Sep 1999 10:58:53 GMT, AdamS wklepal(a) taki text:

> Ja probowalem roznych patentow i w koncu odmoczylem w zwyklej czystej
> wodzie. Fakt ze trwalo to caly dzien ale sukces 100%.
> Pojemnik kolor, zaschniete wszystkie dysze po ok. pol roku
> nieuzywania.

Jaka drukarka????? Bo to niby naboj 1200dpi wiec moze miec mniejsze
dysze. Woda letnia, ciepla, kranowa????? Jak dlugo potem pracowal.

Czy nie zardzewial???? :)))

Dalem sobie wczoraj spokoj, ale jezeli jakis sposob bedzie skuteczny to
byloby fantastycznie....

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl