Riva TNT i AGP

Autor: BUNDEK (bartosz_mroz_at_katowice.banpol.com.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 14:04:14 MET DST

Mam Diamond'a V550 (RivaTNT 8MB AGP*2)
K6-II 266 puszczony na 300
32MB RAMu
plyta epox MVP3C AGP*2
inne skladniki nie maja wg mnie znaczenia w moim problemie....
Obawiam sie ze zlacze AGP w tej konfiguracji nie dziala zbyt dobrze.
quake2 chodzi strasznie wolno (18-20fps) pocieszajace jest to, ze w
testach TNT q2 w ogole dziala wolno.... ale juz w testach 3dmax tekstury
do 8M obraca jak zloto a 16M STOI. Doslownie stoi przez 30sek do 1 min a
potem robi przeskok i konczy test...
chyba cos jest nie tak bo kolega ma podobny sprzet i ma te same objawy
(wiec sprzet jest OK. moim zdaniem dzieki AGP tekstura 16M powinna sie
obracac co prawda wolniej, ale zawsze troche.....
Pomozcie bo nie wiem co jest grane. a poza tym wiesza mi sie grafika w
Turoku 2 po ok.1godz (sproboje jeszcze ja troche ochlodzic(wentylator?))

za wszelkoa pomoc dotyczaca AGP bede wielce wdzieczny.

BUNDEK
bundek_at_kki.net.pl
6253076