Re: Diamond V770 contra V3

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 14:13:06 MET DST

Cześć,

> Po pierwsze: chyba wywolalem grubsza dyskusje :-)

Nieee ...

> Slyszalem, ze V3 nie jest kompatybilne w dol i ze starszymi tytulami moga
> byc jajki (no, chyba, ze patch'em je...).

Nieee ...

> Ponoc z kolei dla TNT2 sa problemy z driverami.

Nieee ...

Odpowiedź jest przynajmniej dla mnie prosta : Viper 770 Ultra (lub inna
dowolna Ultra :-))) Procek masz wystarczająco szybki, 3dfx'a nie miałeś więc
starszych gier glide-only nie gromadziłeś, masz chipset Intel'a czyli zero
problemów (chyba że to Asus LX-owy, wtedy może być ból), ładniejszy obraz
podobna prędkość, większe możliwości ...

> kh.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."