Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 22:55:03 MET DST

Dnia Tue, 7 Sep 1999 15:51:36 +0200 , z klawiatury Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wyszło :
>LUDZIE!!!! NATYCHMIAST FACETA DAC DO ZKC! Takiego buraka jeszcze tam chyba
>nie bylo. Rewelacja sezonu i drugie miejsce, tuz za Ywruhem Enabejem na
>Oficjalnej Liscie Bledow Genetycznych Pisujacych Na Peceta, w skrocie
>OLBGPNP.
>Chektor
>P.S. Szkoda, ze nie ma FAQ tej grupy, ale gdyby ktos kiedys robil,
>proponuje pytanie pozakonkursowe:
> Q: Kto sie zna na sprzecie?
> A: Sprzedawca Oblicki ze sklepu (spozywczego?) w Lublinie.

i powinna powstać powstać dodatkowo grupa dyskusyjna:
news:pl.rec.humor.najlepsze.comp.pc :))

Nie jestem użytkownikiem z takim dużym zasobem wiedzy techn. dot.
pc-tów jak tutejsza elita, ale argumety p. Oblickiego mnie po prostu
rozbawiły zwłaszcza że w lat. 94-97 pracowałem w sklepie komuterowym i
jakoś się za takiego fahowca nie uważałem
(a interesowałem się tym tematem o wiele bardziej niż teraz)

--
Pozdrowienia Vitto FTLSOTF
ICQ 35604090