Re: Piractwo a "lewy" Sprzet

Autor: Krzysiek (krzyss_at_matrix.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 19:53:38 MET DST

vertex wrote:

> Po pierwsze - dobre wychowanie nakazuje odpowiadac PO cytacie.
> Dobra to ja mam lepszy pomysl to ja powiem tak: ja chce kupic "lewe" czesci ale takie
> z magazynu :)))))) gdzie ktos nie straci za duzo jak mu go obrobia a tylko troche
> :))))))

Prosze bardzo: jest po cytacie :)))
Dobra to ja mam lepszy pomysl to ja powiem tak: ja chce kupic "lewe" czesci ale takie z
magazynu :)))))) gdzie ktos nie straci za duzo jak mu go obrobia a tylko troche :))))))
Bo ma znany magazyn z czesciami :))))

I wreszcie - cytowanie Chrystusa w takiej dyskusji i w tym kontekscie jest co nieco
infantylne....sam wywolales ta dyskusje Twoim prowokacyjnym postem.

Hmm chodzilo mi raczej o to ze na mnie napadliscie ze chce "lewe" czesci jak sami nie
jestescie " w porzadku" :P

koniec i kropka

krzyss vel Qkill

> p.s. i jakby co , to komety jednak istnieja

Ps. mam nadzieje ze zrozumiesz ze to byla pomylka :)))