Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 18:40:43 MET DST

On Wed, 08 Sep 1999 00:39:18 GMT, "Richie ( Piotr Oblicki )"
<Oblicki_at_bigfoot.com> wrote:

>nie rozumiem skad w oka mgnieniu problem i klotnie sie tak rozrosly.
Zapewne już to ktoś zrobił, ale Ci wytłumaczę.
Problem w tym że raczej nie dorosłeś do tego by korzystać z grup
dyskusyjnych. Jest kilka ważnych rzeczy, o których należy pamiętać,
między innymi:
1) zanim zabierzesz głos na liście poczytaj ją przez parę dni

I Ty tę zasadę złamałeś - odpowiedziałeś na jakiś post (i chwała Ci za
to że chciałeś pomóc) lecz niestety nie czytałeś grupy wcześniej!
Gdybyś to zrobił to wiedziałbyś że tego typu problemy były już
poruszane. Wiedziałbyś również jak się odpowiada, co można napisać a
czego nie.

Nawet jeżeli człowiek uważa się za największego "specjalistę" (wcale
nie przeczę że nie jesteś takim w Lublinie) to warto najpierw
zweryfikować swoją wiedzę, posłuchać co mają do powiedzenia inni, nie
rzadko bardziej znający się na rzeczy ludzie. To naprawdę pomaga!

A nie - od razu pojawiać się na grupie z, musisz przyznać, dosyć
śmieszną odpowiedzią (stąd taki odzew :).

Masz rację co do tego że nie powinni Cię wyzywać od razu od "buraków".
Jednak radzę Ci zastanowić się dobrze nad tym co napisałeś.

Mam nadzieję że tym postem Cię nie uraziłem.

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |