Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Richie ( Piotr Oblicki ) (Oblicki_at_bigfoot.com)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 02:39:18 MET DST

nie rozumiem skad w oka mgnieniu problem i klotnie sie tak rozrosly.
mimo wszystko uwazam ze kilkuletnie handlowanie sprzetem, testowanie go
itede
daje wieksze pojecie o sprzecie niz np. czytanie chipa jak to niektorzy
robia.
nie che mi sie wracac do poczatku tej calej polemiki, ale skoro poswiecam
swoj czas i pieniadze zeby od czasu do czasu odpowiedziec komus na temat
jaki patch do jakiej gry czy innego psosobu zrobienia czegos czy przejscia
gry to chyba gowniarskie texty typu : "takiego buraka jeszcze nie bylo"
sa jak najbardziej nie na miejscu i to dla mnie wlasnie swiadcza o
gowniarstwie i o buraku ktory takie rzeczy mowi. co do mojego textu do
vindexa to faktycznie sie zagalopowalem i sorry , bo nie chialbym zeby ta
akurat wypowiedz byla uznana za "moj styl"., ale cos tam widocznie musialo
mi mocno nie pasowac....
co do postow nadal bede odpowiadal jesli bede cos wiedzial na temat danego
sprzetu lub gry
a wszelkich burakow od wyzwisk ze sklepem spozywczym prosze o zamkniecie
buzi bo ci co "najglosniej krzycza, najmniej wiedza".

btw: powoli irytujace sa posty np. o nfs:high stakes powtarzajace sie i
wracajace jak bumerang. chyba naprawde mozna przejrzec posty z
ostatnich......2 dni

--
Oblicki_at_bigfoot.com  Icq 7510765
Richie_at_bof.quake3.org.pl