Re: Pamietacie mojego 333@500? (dlugie)

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 16:05:32 MET DST

> Hm, w takim razie jak udało im się stwierdzić, że jaka była temperatura
> obudowy procka? Kapnęli kroplę wody? ;)

Znajac fachowosc tego pisma to pewnie palcem dotknal i stwierdzil, ze gorace
jak czajnik w domu. No i wyszlo im 100C.
Nie bardzo wierze w taka temperature. Jesli na zewnatrz byla tak wysoka
to wewnatrz jeszcze wyzsza i powinny sie juz dawno wlaczyc zabezpieczenia.
Zreszta radiator lezacy na karcie graficznej powinien zrobic jakies zwarcie.
(Powinien ale zakladamy ze akurat nic nie zrobil)

--
       Slawomir Sidor (S.Sidor_at_kis.p.lodz.pl)       tel: (601) ALEKSA