Re: Odp: MS8807 - vanta

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 15:12:22 MET DST

<<< PAWI >>> wrote:

> ma radiator na vancie ,

No to dobrym rozwiazaniem byloby zainstalowac jej wentylatorek, ale tak,
zeby nie zostal slad jakbys przypadkiem musial oddac ja kiedys do
serwisu

> agp 1x/2x

Chodzilo mi o cos innego. W wielu plytach (np. ABIT) mozesz zmienic
czestotliwosc AGP w zaleznosci od czestotliwosci FSB (taktowanie proca).
Standardowo powinno to byc 66Mhz. Jezeli wiec procek taktowany jest FSB
66Mhz to mnoznik AGP powinien byc ustawiony na 1/1. Jezeli jednak masz
ustawione FSB 100Mhz to AGP powinno byc 2/3. Przy posrednich
czestotliwosciach (75Mhz, 83Mhz) jest to kwestia doswiadczen poniewaz
nie kazda karta wytrzymuje taka czestotliwosc. Objawia sie to
najczesciej przeklamaniami w grafice a w przypadku silniejszego
wykorzystywania karty jej zawieszeniem.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl