Re: Odp: Czy ktos moze pomoc (FIC VA-503A)

Autor: BBG (b_b_g_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 11:40:26 MET DST

>Posiadam płytę FIC VA-503A (K6-2 450) od 3 miesięcy i żadne problemy z
>tą płytą nie wystąpiły. Mój procesor pracuje stabilnie na 4*112Mhz.
>Resetowanie ustawień BIOS-u może być związane ze słabą lub uszkodzoną
>baterią.

Owszem... moze... ale ja uwazam, ze to chyba raczej jest cos innego
(nic mi jednak nie przychodzi do glowy). W swojej dosc dlugiej juz
karierze spotykalem sie z przypadkami resetu BIOSu, ale tylko na
starych plytach, a nie tak nowych jak ta, ktora posiadam.
Poza tym takie objawy wystepuja tylko w JEDNYM przypadku: podczas
uzycia "Zamknij system" w W9x.
Jesli uzyje sie "Uruchom komputer ponownie" w W9x lub zamknie sie inny
system (np. WinNT, DOS6.22, Linux) lacznie z wylaczeniem komputera na
wzglednie dlugi czas (np. na cala noc lub weekend), to wszystko jest w
porzšdku. Wiec raczej to nie jest wina kiepskiej baterii, a zlej
wspolpracy W9x z niektorymi egzemplarzami tego FICa. :(

BBG

P.S.: Moglbys podac wiecej informacji o konfiguracji swego komputera?
Przede wszystkim bylbym wdzieczny za info o systemie operacyjnym,
ktorego uzywasz, choc nie pogardze i informacja o innych "intymnych"
szczegolach Twojego kompa. ;)