Odp: Nagrywarka RICOH MP6200A

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 22:46:53 MET DST

Twój problem lezy po stronie oprogramowania. DirectCD jest programem do
zapisu pakietowego, który nagrywa dane w formacie UDF. Plyty nagrane za jego
pomoca, zanim zostana sfinalizowane (prawym na ikonie programu, Finalize),
nie sa zgodne ze standardem ISO9660 i wcale nie musza byc poprawnie czytane
przez CD-ROM'y. Z tego co wiem, taka nie zamknieta jeszcze plyte moga
przeczytac napedy zgodne z Multiread, lub inne, jezeli zainstalowany jest
sterownik UDF Reader. Przede wszystkim, nie powinienes uzywac tego programu
do wszystkich plyt, jakie nagrywasz. Przydaje sie on jedynie wtedy, gdy
chcesz uzywac plyty CD-R jako "dyskietki", tzn. zapelniac ja sukcesywnie, po
kilka plików. Wtedy doskonale spelnia on swoja role. W kazdym innym
przypadku, gdy plyta ma byc nagrana od razu w calosci (np. przy kopiowaniu),
nalezy sie posluzyc "zwyklym" programem do nagrywania, np. Easy CD Creator,
czy Nero, które tworza plyty o standardowej strukturze.

--
Zbyszek
E-mail: zbyszek_at_gd.home.pl