Nagrywarka RICOH MP6200A

Autor: Lord_Qba (jaqb666_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 21:55:17 MET DST

Witam
Od jakiegos czasu posiadam nagrywarke RICOH CD-RW MP 6200A. Oczywiscie
probowalem zgrywac plyty ale nic z tego nie wyszlo. Tzn wyszlo ale plyty
byly odczytywane tylko na mojej nagrywarce. Od czasu do czasu plyta
zgrana przeze mnie byla odczytywana przez inne CD-ROMy ale tylko w
nielicznych przypadkach. Do zgrywania uzywam programu Adaptec DirectCD.
Czy jest ktos z wasz kto wie jak zgrac porzadnie plyte na tej
nagrywarce?

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!