Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 16:10:57 MET DST

Cześć,

> Wiecie co??? Jestescie okropni. Lista jest po to zeby sobie pomagac a
> nie robic przepychanki i udowadniac sobie co jest lepsze. Jezeli ktos ma
> doswiadczenie to niech gosciowi napisze co ma sobie poprzestawiac, zeby
> mu ladnie poszlo (nie mam TNT i sam nie wiem) a nie pisac bzdury. Jak
> chcecie sie klocic to piszcie sobie na priva a nie na forum ogolne.

Zmuszony jestem zaprotestować. Lista ma oczywiście pomagać ludziom. To fakt
niezaprzeczalny. Problem w tym, że zagubiony człowiek dostaje często, w
odpowiedzi na swoje pytanie, dwie, wzajemnie wykluczające się, odpowiedzi.
Zamiast rozjaśnienia problemu, czy wątpliwości ma jeszcze większy mętlik.
Wielu się uważa za speców od danego tematu ale uważam, że dla dobra
pytającego należy szybko weryfikować wszystkie odpowiedzi, które są albo
wadliwe merytorycznie albo np. oparte na, nie zawsze sensownych, obiegowych
opiniach. Jak można to zrobić? Jeśli "specjalista" jest oporny na wiedzę to
często jedynie publiczna "przepychanka specjalistów" pozwala na wybór
trafnej odpowiedzi ...

Każdy może napisać, że jest "specem" ... internet jest cierpliwy ...

> Nazir e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."