Re: CZEMU MAM PROBLEMY ZE SKRZYNKĄ NADAWCZĄ

Autor: Guhru (guhru_at_bbs.chip.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 16:18:46 MET DST

Miałem kiedyś podobne problemy z OE4. Pomogło wtedy chyba pogrzebanie w
opcjach połączenia z Internetem i wyłączenie autamatycznego łączenia przez
Dial-Up. Nie napisałeś jakiego masz OE - jeśli nie 5.0 to zainstaluj 5.0
Jeśli masz już OE5 to upewnij się czy nie złapałeś jakiegoś wirusa (mój się
kiedyś wieszał od WinCIH'a) oraz czy masz co najmniej 30 MB wolnego na C:,
jako że OE5 jest strasznie pamięciożerny. Pozdrawiam.