CZEMU MAM PROBLEMY ZE SKRZYNKĄ NADAWCZĄ

Autor: marlet (marlet_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 22:55:40 MET DST

Jestem początkującym internautą. Mam Outlook Expres. W momencie, gdy nie
jestem podłączony do internetu, a zredaguję jakąś wiadomość i kliknę
"wyślij" - komputer umieszcza tą wiadomość w skrzyncenadawczej i się
zawiesza. Zaznaczam, że wcześniej takiego problemu nie miałem. Wgrałem
ponownie cały system (programy) do komputera i nic nie pomogło. Aha, jak
jestem podłączony do internetu to wszystko działa poprawnie. Proszę o
odpisanie co to może być, a co ważniejsze jak sobie z tym poradzić, aby
wszystko działało OK. Z góry wielkie dzięki!!!
marlet_at_friko2.onet.pl