Re: Moduly Peltiera - ceny

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 18:11:49 MET DST

>radiatorze. Do Peltiera to IMHO tylko chłodzenie woda się nadaje.
Ja kiedys pracowalem na aparacie do pomiaru ciepla , ktory posiadal 2
moduly Peltiera chlodzone woda. Urzadzenie to bylo czule nawet na
zmniejszenie przeplywu wody a co dopiero na jej brak nawet chwilowy.
Kilka sekund zatrzymania przeplywu wody a aparat juz sie wylacza bo
przegrzanie, woda w wezu odprowadzajacym ma 35 stopni. Nie wiem jak
jest z modulami do komputerow, ale tamto doswiadczenie mi mowi ze
modul Peltiera do poprawnej pracy wymaga naprawde dobrego chlodzenia.

Kazek