Re: Co wybrać i kupić

Autor: AmAdeuz (amadeuz_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 15:02:13 MET DST

Kurcze ja mam ATI Rash 4Mb PCI (i chodzi na 75Mhz i sie nic piepszy:-) ale i
tak ją też będe zmieniał a po tych Waszych
postach mam.......problem i mały mentlik w głowie, co wybrać? ...tylko nie
piszcie mi o kartach za
600 i więcej złociszy ani o akceleratorach (przynajmniej narazie) bo
najpierw to musze załatwić sprawy typu pł. główna itp.takze co Waszym
zdaniem byście mi polecili
z kart graf. do 250-300 karta będzie mi służyła raczej do pracy przy
programach
graf. ,obróbka zdjęc oczywiście nic profesjonalnego i od czasu do czasu
jakaś gierka.....może kupie coś używanego a może na giełde wyskocze nie wiem
gdzie będzie taniej i lepiej....

pozdrawiam

AmAdeuz