Odp: Scitech Display Doctor i Riva TNT

Autor: AD (spider_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 12:31:23 MET DST

    Nie ma jeszcze nowej wersji SDD 653. Poza tym źle działa ona na Windows
98. Jest jescze programik Powerstrip - bardzo znany do ustawiania takich
rzeczy. Bardzo duże możliwości ustawienia odświeżania.

Spider

Użytkownik De Grejt Kornholio <cornhole_at_darmo.alter.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:wafA3.24909$Qh1.363300_at_news.tpnet.pl...