Scitech Display Doctor i Riva TNT

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 22:20:44 MET DST

Od czasu jak kupiłem TNT, DOSowy program SDD nie chce z nią pracować (nie
zna takiego chipu). Czy jest jakaś nowsza wersja (niż 653) pozwalająca na
obsługę TNT?

Ewentualnie czy znacie jakiś programik umożliwiający ustawienie
niestandardowej częstotliwości odświeżania obrazu na TNT?
(mam analogowy monitor i chciałbym ustawić 80-82Hz przy 800x600 - a
normalnie w windowsie się tego zrobić chyba nie da - nawet HZTool niby to
umożliwia, ale tak naprawdę okazuje się, że nie ustawia 80Hz ale standardowe
75)