Re: Jez. francuski w Word97-bardzo pilne

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 01:59:03 MET DST

Cześć,

FIL <fil_at_elfi.krakow.mtl.pl> wrote in article
<KqfSN0NOx2xlUHjEEURGP3M+aTJJ_at_4ax.com>...
> Witam
> Mam moze troche lamerski problem, ale jednak ...
> moze ktos z Was bedzie wiedzial.
> Czy ktos moze mi powiedziec, jaka czcionke/jaki jezyk nalezy ustawic w
> Wordzie 97, zeby miec francuskie fonty.
> Jak ustawie jez. francuski to mam rozne francuskie fonty, ale ciagle
> brak mi jednej literki "z daszkiem" :-)
> ^ - z takim dzaszkiem wlasnie
> Prosze o pomoc, a jest to dosc pilne - do wtorku musze oddac prace ...

A tej literki znaczy się nie ma w czcionce, czy nie ma na klawiaturze?

Z wyjątkiem czcionek CE (lub innym kwalifikatorem) z Win3.1 każda czcionka
powinna mieć wszystkie litery jez. francuskiego. Na 100% mają je czcionki
unikodowe/WGL4 (te, które mają więcej stron kodowych).

Otwórz program Character Map i zobacz, gdzie się te literki znajdują (nie
znam francuskiego, więc nie wiem, o jakie litery chodzi; widzę, że są
dostępne następujące duże i małe litery z daszkiem: a, e, i, o, u).

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)