Re: Problem z *.gz -pomóżcie

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 10:18:57 MET DST

On Sun, 5 Sep 1999 16:06:16 +0200, "mrgs" <smrgs_at_polbox.com> wrote:

>Nie jestem zaawansowanym użytkownikiem komputera więc mam pewien problem.
>Z internetu ściągnąłem archiwa (spora ilość) o przykładowej nazwie
>"nazwa.ps.gz" z czego wnioskuję, iż jest to spakowany plik CorelDraw.

Nie. Spakowane pliki postscriptowe najwyrazniej. Corel, owszem, to
czyta alenie tylko Corel - mozna zywcem na drukarke postscriptowa
wyslac, mozna Ghostscriptem, mozna Acrobatem...
Skompresowany ewidentnie gzipem. pod uniksami jeden z podstawowych
programow do kompresji. Jesli masz to pod windowsami to musisz
poszukac windowsowej (dosowej) wersji gzipa albo innego programu
czytajacego format gzipa. Wiadomosc dobra - WinZip swobodnie czyta
pliki *.gz.

A czym rozpakowujesz?

--
Darek