Kamera a złacze USB

Autor: Marek Bergman (mberg_at_zt.kalisz.tpsa.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 14:09:49 MET DST

Cześć

Kupiłem kamere WEB CREATIVE III USB i zaczęły sie schody.

1. Musiałem zmienić W95 na W98.( to jeszcze moglem zniesc)

2. Pozainstalowaniu W 98 okazało sie ze porty USB sa widoczne ale kamere
trzeba instalować ręcznie.

3. Po instalacji sterownikow i oprogramowania kamera dzialal ale po
przeładowaniu juz był koniec dopiero pomagał reset

Poniewaz mam koputer na gwarancji ( Optimus YOUNG PII 266 RAM 64M,ATI 16M,
DVD. HDD 2,5 GB) poszedł do servisu i tam walczyli tydzien ale do niczego
nie doszli .
W rezultacie kamera poszla do firmy gdzie kupil moj dealer kamere

Moze ktos z was mial podobne problemy
Prosze o info na email

Marek mberg_at_kalisz.tpsa.pl